close

經過我既努力宣言,大家都知道Telegram 是伏
亦因為咁,我比馬伕攻擊,例如某新集團tg group屈我寫膳稿。
又有黑道人去我健身中心搵我,令到我消失一段時間,
最後我退股,退出該健身中心,現在夏天專注做水上活動教練

我有諗過從此乜都唔理,但見我消失一排,見到班agent又加價,又有人比人搵笨,向我訴苦,係咁我講一講

Twitter係伏,好多都係大陸雞,仲要係老雞扮。所以一定要加佢contact聽語音,睇佢廣東話正唔正。
就算正,都好多agent女,吸毒雞。
因為你一問佢三圍,佢地好鐘意比個model 3圍你,例如 165cm 32C-24-32
C cup係佢地經常出現既假數字。
就算係有13萬followers既twitter acc, 都一樣係假野!
只係佢假得有技術,搵同一個靚女model係咁在香港街道影相,到你約既時侯,就變左另一個人,而且永遠過唔到我講既其中一條法側: 
遲到超過20分鐘,9成是agent

我已經講好左佢地,佢地一般約好時間,都要你等半小時以上,話自己邊度邊度過來,有時什至等足1個鐘。正常冇可能遲咁耐,
1個鐘,夠你搭的士由元朗去到銅鑼灣,所以遲到超過20分鐘,就已經可以走。你仲想有一絲希望,就等多10分鐘,但多數也是agent。

在網上市場,真女係極少,有都去晒millionbb這平台。唔講網上,計埋私人會所、計埋夜總會。
自己出來做既,永遠得1成。而其他既9成,都係比agent呃左入行,逼良為娼性質。反正都洗濕個頭,唔差在繼續做。
好少人會自己因為經濟問題,自己自發入行,呢類人,即是大家一直所講既真女,永遠最多只佔1成。
如果想約好靚既女仔,多好多選擇,可能真係要搵agent, 而呢D agent唔係你平時網上見到既,好多都係只做熟客,有晒真人相睇,多更多高質素女,要比佢地抽重佣,
佢地亦會逼一D女做無套內射,聽話才再介紹有錢人比佢。

散約搵唔到高質素真女,又唔想經agent, 大趨勢便是包養,包養既女除左乾淨好多,亦都多高質質素,但入門門檻就高左好多,變左2萬起跳。
而家princess-dating.com有好多,但要揀來約。有D開$1200/2小時 食飯,個樣都可以好豬,要彈走佢地什至講明最多$100車錢,唔好助長歪風比佢地以為豬西都搵到食。

想知更多深入情報,可以訂閱:
https://www.dearshare.com/@wavekideater

arrow
arrow
    文章標籤
    ptgf ptgfhk 出租女友
    全站熱搜

    浪子食家 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()