close

標榜KOL既channel, 值得約嗎?

最近有師兄同我講,有一個標榜假1賠10, 全部真人相既ptgf channel, 推介我試完比意見。

我入過去睇,可以約既女唔多,個channel亦都得好少人訂閱。
而個agent話其實唔止咁少,仲有好多,但要先join member。

photo_2021-10-06_22-26-18.jpg

本來我都唔想join, 但係佢直言Join左保證可睇真人相,絕對真人,會用另一個tg send比我睇,而且唔會再有任何打格仔。

反正平時要跌既錢都唔少,於是我抱著冒險精神,幫大家試下,而佢係要比$1000 join 1個月。
我join 左之後,佢send左唔少相比我,價錢絕對唔平,而且有一個係ig 有廿幾萬follower既女神,呢一個真係我女神,做時裝設計生意,眼大又有身材,
我簡直難以置信佢會出黎做part-time。

我直言話要約K女神,agent話冇問題,不過呢個冇得直接room plan, 要約左飯局先,可唔以以進一步要自己deal

而個飯局要$4000 2小時,雖然係女神,但我都覺得貴,最後都試左係咪真係約到。

其實係有D似私人會所+坐枱,先幫我安排一個細少既"party room", 呢個party room既價錢係另計! 然後再等侯見面。

冇估到係真,之前台灣有個網紅話:

Ekm_77YVoAABEs6.jpeg

點會估到在香港,一個我一直覺得乖乖女既女神,都係咁樣秘撈。
我地有講有笑,有開酒飲,到差唔多完,我問有冇下場,佢話有,但要$2萬5過夜。2萬5唔係小數目,但同到女神過夜,又係另一回事。
而佢亦話,唔係個個都有room plan, 因為有D太岩慚既,佢多數唔接。機會只得一次,最後我都係上左。試完之後覺得有一種空虛感,D錢咁快就冇左,不過的確難忘,亦唔係一般女仔可比

有師兄用millionbb同呢個channel比較,話可能入呢個channel更好,我唔同意,始終millionbb會費冇咁貴,同時millionbb冇再拆佣金,而好明顯佢地每條女再抽佣金。
其次係millionbb, princess會多D後生女、鄰家女孩,gf feel。而佢雖然標榜kol同model, 但好多都半紅不黑,女仔既質素亦唔係個個都得,單次消費也高好多。

如果錢多,對質素有要求,又消費得起既,可以自己試試。佢地話以前只做熟客,最近生意唔好,先比人地$1000入會睇相,到有足夠客量,會收緊番個門檻。
我自己就試一次夠,當還左個心願,都約唔起第二次,同埋其他女唔係好揀得岩,主要係價錢問題。

喜歡我的report, 請follow我的TG channel:
@ptgfhkreport

或訂閱我的dearshare支持我(類似Patreon):
https://www.dearshare.com/@wavekideater

arrow
arrow
    文章標籤
    ptgfhk
    全站熱搜

    浪子食家 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()